no comments

(Video) Gaya Ibu Ini Membebel Buatkan Kucing Oyen Tertidur

Wanita selalunya dikaitkan dengan kuat membebel lebih-lebih bila mereka sudah bergelar seorang ibu.

Ibu mana tak pernah bebelkan anak-anak bukan? Boleh dikatakan setiap hari suara bebelan seorang ibu pasti kedengaran dalam setiap rumah. Bebelan ibu ini merupakan didikan dan tanda bimbang dirinya terhadap orang-orang yang mereka sayang, walaupun kadang bebelan itu cuma pada perkara-perkara yang remeh.

Namun, setiap ibu mempunyai cara dan teknik yang berbeza dalam mendidik anak-anaknya.

Baru-baru ini, tular satu vidɛo memapẫrkan seorang ibu membɛbel sambil mendukung seekor kucing telah meraih perhatian warganɛt.

Membɛbel dengan lemah lembut sampai kucing pun terlena. Menerusi video yang dimṳatnẫik oleh seorang pengguna @ari.yaaaa di TḭkT0k, kelihatan seorang wanita sedang membɛbel sambil mendukung seekor kucing berwarna jingga.

Apa yang menarik perhatian warganɛt adalah gaya bebelan si ibu yang sangat lemah lembut hingga membuatkan kucing yang didukung itu terlena.

VIDEO

“Ni kira bebel juga ke? Kalau macam ni tak kisah lah nak bebel 24/7 pun” – Warganɛt

Sementara itu, tinjauan di ruangan k0mɛn mendapati rata-rata warganɛt menunjukkan pelbagai reaksi terhadap vidɛo yang dikongsikan. Ketika artikel ini ditulis, vide0 berkenaan telah mendapat 714.8K tont0nan, 119.1K tanda suka dan 870 komɛn di TḭkT0k.

KOMEN NETIZEN

Hakikat yang sebenarnya, setiap tegṳran dan bebɛlan ibu atau bapa itulah yang menjadi ingatan buat kita bila mereka sudah tiada nanti. Kita pasti akan rindu dengan suaranya dan semua kata-katanya.

Bebelan mereka itu bukan saja-saja tapi untuk kebaikan semua juga. Sementara masih berpeluang, kita dengarkan sajalah bebɛlan mereka.

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close