no comments

(VIDEO) Biadap Lagi! Ammar Buat-Buat Buta Menganjing Fina Mentor Milenia

(VIDEO) Biadap Lagi! Ammar Buat-Buat Buta Menganjing Fina Mentor Milenia

Sejak semalam, nama penyampai TV dan DJ Radio, Ammar (Azizul Ammar Abu Hassan) menjadi bualan kutukan netizen. Berikutan tindakannya mempersendakan nama bapa bekas pelari pecut negara, Watson Nyambek, yang memakan dirinya sendiri.

Bagaimanapun, tindakannya yang tidak sensitiviti itu bukanlah yang pertama kali. Sebelum ini Ammar pernah mempermainkan seorang peserta program Mentor Milenia 2017.

Jika anda mengikuti program Mentor Milenia 2017, sudah pasti anda kenal dengan seorang remaja perempuan yang cacat penglihatan (buta) dikenali sebagai Fina.

Fina sebelum ini viral di laman sosial apabila menghadiri ujibakat Mentor Milenia 2017 (Akim) dan mempersembahkan lagu ciptaannya sendiri di konsert Mentor Milenia 2017 sebagai peserta ujibakat pilihan.

Dalam program JamHot (HotFM) bersama selebriti, Fina dijemput hadir ke studio HotFM sebagai selebriti jemputan untuk ditemubual.

Dalam video tersebut, ketika Fina berada di studio HotFM, DJ HotFM iaitu Ammar agak keterlaluan apabila mengajuk buta seolah-olah mempersendakan Fina yang hendak menyanyikan lagu sambil bermain piano itu.

Dilihat dalam video tersebut DJ yang lain terdiam seketika apabila melihat gelagat Ammar yang membuat dirinya seolah-olah buta dan mungkin Issey tahu yang rakannya tidak patut membuat sedemikian, terus mahukan kamera fokus kepadanya.

Artisbuzz

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close