no comments

USTAZAH IG TUDUH EMMA MAEMBONG ‘BERTUDUNG UNTUK PIKAT LELAKI’.. KOMEN BALAS EMMA INI BUATNYA TERKEDU…!!!

USTAZAH IG TUDUH EMMA MAEMBONG 'BERTUDUNG UNTUK PIKAT LELAKI'.. KOMEN BALAS EMMA INI BUATNYA TERKEDU...!!!.jpg

USTAZAH IG TUDUH EMMA MAEMBONG ‘BERTUDUNG UNTUK PIKAT LELAKI’.. KOMEN BALAS EMMA INI BUATNYA TERKEDU…!!!

Pelakon putih gebu Emma Maembong ini.. tidak pernah terlepas dari dihimpit kontroversi. Lebih-lebih lagi semenjak hubungan cintanya bersama Zizan Razak berakhir dengan begitu sahaja. Kalau sebelum ini ‘Emma Maembong Dihentam Netizen Kerana Aurat‘ kini Emma Maembong dituduh pula bertudung gara-gara ingin pikat lelaki. Oleh kerana komen itu dilihat agak melampau, Emma Maembong telah membidas kata-kata tersebut dengan komen yang cukup ‘WIN’.

Baca Juga –  RITA RUDAINI BAWA ANAK TENGOK WAYANG TIME TERAWIH… USTAZ IG TERKEDU MALU KOMENNYA DIBALAS..!!!


Kerana foto mesra Emma Maembong dan Kamal Adli, peminat semakin berteka teki tentang status hubungan mereka walhal masing-masing tidak mengaku sedang menjalinkan hubungan cinta. Dah tu kalau gosip ini tersebar ‘Sweet! Emma Maembong Dan Kamal Adli Ke Hong Kong Bersama?‘, sah-sah mereka ada hubungan istimewa..

Terbaru, foto yang dimuat naik oleh Emma berduaan dengan Kamal Adli ini menerima pelbagai respon daripada netizen. Namun tuduhan seorang wanita ini boleh dikatakan agak melampau dan mendapat perhatian Emma untuk membalas komen berkenaan.

#Bertudung Untuk Pikat Lelaki… Bukan Kerana Allah


Inilah KOMEN BALAS Emma Maembong yang paling ‘WIN dan pedas!. Itulah kata orang, lebih baik diam dari berkata-kata. Tak pasal-pasal kena komen pedas “ajet-ajet suci” dari Emma Maembong. Terkedu..dibuatnya..!!!

#Ajet-ajet Suci

Bertudung sememangnya dituntut dalam islam, jadi kenapa perlu wujud komen tersebut? Apa pun, Emma Membong berhijab pun dah kira syukur alhamdulillah, sekurangnya lebih menutup aurat dan bertambahnya sayang Allah kepada hamba ini. Tidaklah seperti artis-artis yang lainnya.. masih mendedahkan aurat ke sana-sini..

Muhasabah diri..

Kredit – GossipMalaysia

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close