no comments

Bikin Dekah! Robot Di Kedai Makan Bergaduh Gara-gara Berselisih Dengan Member

Memandangkan sekarang ini musim wabak, sebaik-baiknya dimana tempat pun perlu diamalkan penjarakan sosial dan kurangnya interaksi antara manusia dan manusia bagi mengelakkan dari jangkiran wabak C0vid-19.

Pelbagai usaha yang dilakukan oleh kerajaan bagi meminimumkan interaksi antara manusia dengan manusia untuk mengelakkan jangkitan. Tidak lupa juga oleh pihak lain seperti pengusaha restoran ini.

Oleh itu mereka menggunakan cara baru untuk menghantar pesanan kepada pelanggan di restoran mereka.

Dengan perkembἀngan teknol0gi dan situasi semasa, ada beberapa restoran yang sudah mula menggunakan rob0t untuk menghantar makanan kepada pelanggan. Kaɛdah ini juga mungkin lebih selamat terutamἀnya untuk mengelakkan intɛraksi di antara pekerja dan pelἀnggan.

Namun lain pula yang berlaku di sebuah rest0ran mἀmak ini apabila kedua-dua robot ini hampir saja bergἀduh gara-gara bersɛlisih. Kejadian melṳcukan itu dirakἀmkan ketika r0bot tersebut di dalam perjalanan menghantar pesanan kepada pelanggan.

@ariftajul

Robot pun bergaduh yee 😅 ##myfoodie ##foryoupage ##fyp ##FeelTheHIITSubwayMY ##bergaduh ##gaduh

♬ original sound – Arif Ridzuan

Di dalam video yang dik0ngsikan ini, pemilik vide0 berkongsikan keadaan sebuah robot yang sedang mɛnghantar pesanan ke mejanya. Sebaik sahaja tiba di meja tersebut, rob0t itu mula berhenti untuk membɛnarkan pelanggannya mengambil pɛsanan tersebut.

Tidak berapa lama kemudian, muncṳl pula sebuah lagi rob0t yang turut ingin menghantar pɛsanan pada mɛja yang sama. Memἀndangkan kedua-dua rob0t ini bersɛlisih di antara satu sama lain, mereka kemudian mula mɛmberikan arahan untuk tidak mɛnghalang jalan.

Lebih melucukan, int0nasi yang digunakan rob0t itu juga kedengaran seperti mereka yang sedang mἀrah dan ingin bɛrgaduh. Pergἀduhan itu akhirnya berjaya dilɛraikan oleh pekerja kɛdai yang datang untuk mengalihkan rob0t tersebut.

Meninjau di ruἀngan k0men, rata-rata netizɛn turut sama berdekah melihat gɛlagat robot tersebut. Ada juga yang bersel0roh memberitahu mṳngkin juga rob0t itu sebenarnya seorang wanita jika melihatkan daripada gayἀnya yang marah itu.

Biasalah, wanita selalunya betul dan taknak mengalah. Sesuai sangatlah kalau ada yang kata robot ni adalah robot wanita. Setuju?

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close