no comments

MAKIN BIADAP..!!! INILAH RESPON AZWAN ALI SELEPAS DIKUTUK RAMAI

MAKIN BIADAP..!!! INILAH RESPON AZWAN ALI SELEPAS DIKUTUK RAMAI.png

MAKIN BIADAP..!!! INILAH RESPON AZWAN ALI SELEPAS DIKUTUK RAMAI

Susulan dari kes Azwan Ali memaki hamun seorang followernya di Twitter, wanita berkenaan menerima jemputan untuk menjamu selera di restoran berkenaan dari pemilik Me’nate Steak Hub sendiri. 

BACA: ORANG NAK TOLONG TAPI DIMAKI HAMUNNYA

Bagaimanapun, ‘drama’ ini rupanya tidak habis di situ. Azwan Ali kali ini membuat kenyataan balas di laman Instagram pula.

“Besar hama tak berkudis dengan all Melayu anjing yang terus #menyalakkk dok support betina najis ‘MENATE’! Terbukti merekalah binatang Melayu dan Melayu syaitan direjam yang terus amok di bulan ramadhan & berlagak sebijik syaiton! Sikit pun tak goyah! Tuhan ada! Tuhan tahu kebenarannya! In fact, Diva AA terbang tinggi sambil meludah balik all,” – katanya dengan bongkak sekali.

Sudah bersalah tak mahu mengaku apatah lagi memohon maaf. Umum tahu, lelaki yang menggelarkan dirinya Diva AA ini sudah pergi ke tanah suci beberapa kali dan juga mendapat gelaran haji tetapi masih begitu juga perangainya.

Tambahan pula, ini adalah bulan Ramadhan al mubarak, dimana disebutkan syaitan-syaitan telah dibelenggu dan tidak berdaya untuk mengganggu manusia. Segala apa perbuatan atau sikap, itulah diri mereka yang sebenarnya.. Agak malang sekali buat Azwan Ali.

Apa pun, kami harap Diva Azwan Ali dilembutkan hatinya untuk bertaubat dan memohon maaf kepada mangsa makiannya. 

– Thehypemedia

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close