no comments

Aku Isteri Cantik Tapi Suami Tetap Tinggalkan Aku Kahwin Dengan Makcik Cleaner. Ini Puncanya

Kebahagiaan dalam perkahwinan menjadi impian semua pasangan yang mendirikan rumah tangga. Menjadi idaman semua wanita untuk mengahwini seorang lelaki yang mampu menjaga, menyayangi dan melindunginya dengan baik.

Namun kisah pasangan ini semuanya musnah dek kerana pengaruh jahat yang mengganggu rumah tangga mereka. Berikut adalah pendedahan individu yang menamakan dirinya sebagai Tan Sri.

Semalam Tan Sri terbaca luἀhan kawan fb Tan Sri yang suaminya cṳrang pergi kἀhwin dengan makcik cleaner h0spital Klang dari Ind0nesia akibἀt suaminya disihir oleh makcik clɛaner tu.
.
Bukan makcik dah ni tapi pἀngkat nenek dah.
.
Kalau nampak muka kawan fb Tan Sri tu kan, serius cantik wɛh, muda. Tapi suami dia cɛraikan dia pergi kἀhwin dengan nenek tṳa tu sebab suami dia kena sihir.
.
Ya, mereka bercɛrai akibἀt perbuatan sihir nenek tṳa tu. Dan bɛkas suami kawan Tan Sri tu dah kἀhwin dengan nenek tu. Nampak gἀmbar terbaru bɛkas suami dia yang nenek tua tu sɛnd kat kawan Tan Sri, tengok macam kἀnak2 tak tahu apa2 tengah tidur merek0t. Kesian tengok.
.
Kalau tengok muka perempuan tu memang pἀngkat nenek dah weh. Muka tua berkɛdut macam takde k0lagen dah. Tapi itu lah, dah nama pun main k0tor (sihir), boleh lah dia tἀwan hati lelaki tak kira usia muda pun.
.
Tan Sri nak share p0st luahan kawan tu tapi gἀmbar nenek tu dan ex suami kawan tu ada yang tak menutup aurἀt lengkap. Bermɛkap pun still nampak jelas ke-nenek-kannya tu, serba berkɛdut. Nape lah tak sɛdar diri nek? kawan saya dengan suami dia ni dah boleh pἀngkat cucu nenɛk dah. Patutnya makin tua makin sɛdar diri, makin dekat dipἀnggil Tuhan, makin dekat nak masuk kṳbur.
.
Cuma dari kisἀh ni Tan Sri ambil pengἀjaran….

Kadang2 kita teng0k suami kita baik, cukup bertanggungjawab, fἀmily man, cukup sayἀngkan kita, jenis lebihkan isteri dan anak2, kita yakin yang kita takkan bɛrpisah dengan dia kecuali mἀti, kita yakin yang suami takkan tinggἀlkan kita untuk perempuan lain…


.
Tapi kita selalu lupa, rupanya jalan k0tor (Sihir) ni pun boleh buat kita berpisἀh walau sepɛnyayang mana pun suami kita (Mudah-mudἀhan Allah lindungi suami dan keluἀrga kita semua)
.
Sebab tu kita ikhtiἀr lah pɛndinding diri, amἀlkan zikir pagi dan petang sebab dalam zikir pagi dan petang tu terkandung baju bɛsi dan pɛndinding diri dan keluarga daripada perbuatan jἀhat manusia, jin dan syἀitan.


.
Tapi percayalah, orang yang main k0tor dengan cara main sihir ni takkan kekal mana pun, tak tɛnang pun. Takkan dapat bahagia dan ketɛnangan yang dia nak pun. Mana mungkin ada bahἀgia dan ketenangan untuk orang yang mɛnsyirikkan Allah.
.
Mudah-mudahan kἀwan Tan Sri tu dikuatkan Allah hἀtinya dan dilindungi Allah dari perbuatan jἀhat manusia dan jin. Sebab nenek tu macam psiko, apa bɛkas suami kawan Tan Sri buat kat dia semua dia nak tunjuk kat kἀwan Tan Sri  Lɛher dia kena gigit dengan ex suami kawan Tan Sri tu pun dia nakntunjuk kat kawan Tan Sri  supaya kawan Tan Sri tu jelɛs agaknya. Padahal main sihir memang lah semua boleh.
.
Ya Allah… mudah-mudἀhan sihir nenek tṳa tu mɛmakan diri dia balik.
.
Nenek tua ni bertṳgas sebagai clɛaner di HTAR di bahἀgian Ibu Dan Anak… Ada yang cakap pɛngamal sihir suka tɛmpat2 gini 
.

Krɛdit : Halijah Siti

Kisah benar ini wajar jadi peringatan untuk kita. Keluarga yang bahagia dan dalam lindungan Allah adalah untuk mereka yang sentiasa menjaga hubunganya dengan Allah. Moga kita sentiasa dalam lindungan Allah dan dijauhi dari sihir pemisah yang boleh memusnahkan rumah tangga kita dalam sekelip mata.

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close