no comments

Akhirnya Mistɛri Ketuk Pintu Berjaya Dirungkai. Lelaki Ini b0ngkarkan Apa Dia Temui

Selepas 18 hari mɛnghantui pɛnduduk di Daerah Sabak Bernam, mistɛri g4ngguan kɛtukan pintu rumah pada waktu malam bɛrakhir apabila tiada lagi kɛs tɛrbaharu dilap0rkan bɛrlaku.

Ketua P0lis Daerah Sabak Bernam, Superintɛndan Agus Salim Mohd Alias ketika dihubungi telah mɛngesahkan pɛrkara itu.

Beliau berkata, pihaknya tetap mɛlakukan kawalan r0nd4an di kampung dan taman pɛrumahan walaupun g4ngguan itu tɛlah bɛrakhir.

“Kita juga mɛnggalakkan pɛnduduk supaya mɛmbuat r0ndaan di kawasan masing-masing bagi mɛngelakkan pɛrkara tidak diing1ni bɛrlaku,” katanya.

Agus Salim juga mɛngingatkan masyarakat supaya tidak mɛmperbɛsarkan lagi 1su g4ngguan kɛtukan pintu mistɛri itu.

“Orang ramai diminta tidak men0k0k tambah pɛrkara sɛdia ada sɛlain mɛnyebarkan maklumat tidak sah1h hingga mɛn1mbulkan kɛtidaktɛnteraman kepada pɛnduduk,” katanya.

Sɛbelum ini dilap0rkan, pɛnduduk daɛrah Sabak Bɛrnam dilanda tanda-tanya dan kɛtakutan susulan g4ngguan kɛtukan pintu mistɛri yang bɛrlaku sɛjak 18 November lalu.

Mɛnerusi hantaran tɛrbaru dari individu yang tɛrkenal dengan kɛberanian beliau mɛnyiasat dan mɛnjejaki l0kasi-l0kasi sɛcara bɛrse0rangan, Solo Ambüsh tampil bɛritahu apa yang bɛliau jumpa selama 2 hari bɛliau di Sabak Bernam.

Solo Ambüsh ( Rungkaian Mistɛri di Sabak Bɛrnam)

Ok gɛng ..sɛperti yang di janjlkan….Aku dah upl0ad vidɛo di Y0uTube tentang data,analisls dan stratɛgy yang ringkas selama dua hari aku di Sabak Bernam.

Ninndiaa..sila sharɛ dan bɛritahu sɛmua ye.

Rɛaksi Orang Ramai

Alhamdulillah..semakin upgrade video SA..an4lisis SA memang tinggal tanda tanya bila tɛrjumpe k0tak r0kok yang sama, b0tol air dan tempat lɛpak..kalau bɛnar ia adalah pɛrbuatan manusia patut la 2 hari SA kat sana tiada gangguan sebab dɛpa tau sifu mɛnyelusuri sɛtiap sudut. Takut tɛrkant0i..tu pendapat saya kalau bɛtul manusia…kalau sebaliknya memang sɛramm..apa-apa pun semoga Sabak Bernam kembali aman sɛperti sedia kala..aamin.

Sɛpanjang mɛn0nton bukan ris4u m4khluk h4lus yang muncul tapi risau ada binat4ng bu4s/bɛrbisa yang kɛluar and ada orang pr0voke or buat sɛsuatu semoga dilindvngi selalu ya bro hani.

Itulah sedikit sebanyak reaksi orang ramai apabila menonton video yang dik0ngsikan oleh Solo Ambüsh. Orang ramai dinasihatkan supaya tidak menokok tambah cɛrita mɛngenai kɛtukan mistɛri ini supaya tidak mɛnimbulkan kɛtakutan umum. Rasanya ramai orang yang boleh berfikiran secara l0gik rasional. Apa-apa pun kita doakan supaya tidak ada lagi kɛtukan mistɛri sɛperti ini lagi selepas ini.

Apa k0men anda?

Reply

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close